ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ PH HELLAS I.K.E.
ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Ποιοι είμαστε
H PH HELLAS I.K.E. ("εμείς", "PH HELLAS" ή "Εταιρεία") σέβεται την ιδιωτικότητα και εκτιμά την εμπιστοσύνη που της δείχνετε όταν μοιράζεστε τα προσωπικά σας δεδομένα. Για το λόγο αυτό έχουμε αναπτύξει μια Πολιτική Απορρήτου που διέπει τον τρόπο συλλογής, χρήσης, κοινοποίησης, μεταβίβασης και αποθήκευσης των προσωπικών σας δεδομένων. Παρακαλώ, διαβάστε προσεκτικά τις πρακτικές προστασίας του απορρήτου που εφαρμόζουμε και μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, σε περίπτωση που παρουσιαστούν οποιεσδήποτε απορίες.
Η PH HELLAS δεσμεύεται να προστατεύσει και να διαχειριστεί ορθά τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα (στο εξής αναφερόμενα ως «ΔΠΧ») τα οποία προκύπτουν από τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας καθώς και από την αγορά προϊόντων Pizza Hut σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας στην Ελλάδα, πάντοτε σε πλήρη συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Κανονισμός 2016/679) (στο εξής αναφερόμενος ως «ο Κανονισμός»), και την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία στην Ελλάδα που διέπει την συλλογή και επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων Φυσικών Προσώπων.
- Συλλογή Προσωπικών Δεδομένων (Οι πληροφορίες σας):
Συλλογή και χρήση προσωπικών δεδομένων
Θα συλλέξουμε και θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για να επιτρέψουμε την πρόσβαση στην ιστοσελίδα μας προκειμένου να προμηθευτείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, για να υποβάλετε αίτηση για εργασία και για άλλους σκοπούς που αναφέρονται λεπτομερέστερα ακολούθως.
Οι πληροφορίες σας μπορούν να διαβιβαστούν σε άλλα μέλη του ομίλου μας (PH HELLAS I.K.E.) και ενδεχομένως σε τρίτους, αν χρειαστεί, για την παροχή των υπηρεσιών μας προς εσάς, ως περιγράφεται πιο κάτω.
Πιο κάτω παραθέτουμε λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας των προσωπικών σας δεδομένων και τους πιθανούς αποδέκτες σε ενδεχόμενη διαβίβαση.
Είδη Προσωπικών Δεδομένων τα οποία συλλέγονται
2.1 Πληροφορίες που μας δίνετε για την πραγματοποίηση μιας αγοράς, είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω τηλεφώνου που μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας περιλαμβανομένου του ονόματος σας, της διεύθυνσης, της διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
- Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
- Τα στοιχεία που δίνετε για να κάνετε κράτηση σε εστιατόριο.
- Το προϊόν που αγοράσατε.
- Πώς τα χρησιμοποιούμε.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Παροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών μας.
- Διαχείριση των υπηρεσιών μας.
- Επεξεργασία της παραγγελίας σας.
- Να πραγματοποιήσουμε πληρωμή ή να επιστρέψουμε χρήματα.
- Να μας βοηθήσετε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας είναι αληθινοί και να αποτρέψουμε την απάτη.
- Κράτηση στο εστιατόριο.
- Αποστολή εξατομικευμένων προσφορών κατόπιν προηγούμενης συναίνεσης.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά την αγορά, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια.
2.2 Πληροφορίες για τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας περιλαμβανομένου:
- Των προϊόντων που παρείχαμε ή έχετε αγοράσει.
- Πότε και πού έχετε κάνει τις αγορές.
- Τι πληρώσατε και πώς.
- Ενδεχόμενη επικοινωνία μαζί μας.
- Εάν έχετε κάνει κλικ σε συνδέσμους ηλεκτρονικών επικοινωνιών από εμάς.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
- Βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Προσδιορισμό προϊόντων και μάρκετινγκ.
- Εξατομίκευση της υπηρεσίας μας για προϊόντα και υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν και πώς χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας.
- Στατιστική ανάλυση και έρευνα.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά την αγορά, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια.
2.3. Πληροφορίες όταν επικοινωνείτε μαζί μας είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω της ιστοσελίδας μας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω τηλεφώνου, μέσω κοινωνικών δικτύων ή μέσω οποιουδήποτε άλλου μέσου, όπως:
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας (αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τον λογαριασμό κοινωνικών δικτύων σας εάν αυτός είναι ο τρόπος επικοινωνίας μαζί μας).
- Τις λεπτομέρειες της επικοινωνίας σας μαζί μας.
- Τα στοιχεία που μας παρέχετε όταν ολοκληρώσετε μια έρευνα.
- Τις λεπτομέρειες των μηνυμάτων μας προς εσάς και αντίστροφα.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε θέματα ή ερωτήσεις.
- Σκοπούς ελέγχου ποιότητας.
- Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
- Βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Εξατομίκευση της εμπειρίας σας μαζί μας
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά τη διεκπεραίωση της αγοράς, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια
2.4. Οι πληροφορίες που συλλέγουμε μετά από τη συναίνεση μέσω της χρήσης της ιστοσελίδας μας περιλαμβάνουν
- Πληροφορίες συσκευής, όπως το λειτουργικό σύστημα, τα μοναδικά αναγνωριστικά συσκευών, το σύστημα δικτύου κινητής τηλεφωνίας.
- Ρυθμίσεις υλικού και προγράμματος περιήγησης.
- Ημερομηνία και ώρα των αιτήσεων.
- Τα αιτήματα που κάνετε.
- Οι σελίδες που επισκέπτεστε και οι όροι της μηχανής αναζήτησης που χρησιμοποιείτε.
- Διεύθυνση IP.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Παροχή των υπηρεσιών μας.
- Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
- Βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Προσδιορισμό των προβλημάτων με την ιστοσελίδα και την εμπειρία του χρήστη.
- Παρακολούθηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιείται η ιστοσελίδα μας.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά την αγορά, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια ή όπως ορίζεται στην πολιτική «cookies».
2.5. Πληροφορίες που συλλέγουμε από τρίτους συνεργάτες και εταιρικούς πελάτες που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
- Εταιρείες επεξεργασίας πληρωμών.
- Την τράπεζά σας.
- Άλλες οντότητες της ομάδας μας.
- Άλλα μέλη ενός προγράμματος ανταμοιβής.
- Διαχειριστές βραβείων και διαγωνισμών.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Παροχή των υπηρεσιών μας.
- Διαχείριση των συστημάτων μας.
- Να λάβουμε πληρωμή ή να επιστρέψουμε ποσό.
- Να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας είναι πραγματικοί και να αποτρέψουμε την απάτη.
- Να εξατομικεύσουμε την υπηρεσία μας.
- Στατιστική ανάλυση και έρευνα στους πελάτες μας.
- Να συνδυάσουμε αυτές τις πληροφορίες με άλλους τύπους πληροφοριών που αναφέρονται παραπάνω.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά την αγορά, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια.
2.6.Πληροφορίες που συλλέγουμε τυχαία από άλλες πηγές ή δημόσιες πηγές, περιλαμβανομένου:
- Πληροφοριών Διαθέσιμων στα Μέσα Ενημέρωσης.
- Πληροφοριών που παρουσιάζονται στα κοινωνικά δίκτυα
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Διατήρηση της ευαισθητοποίησης της αγοράς.
- Δημιουργία και διατήρηση της επωνυμίας (branding) στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
48 ώρες μετά την αγορά, εκτός εάν παρείχατε τη συγκατάθεσή σας, οπότε σε αυτή την περίπτωση τα διατηρούμε για 2 χρόνια.
2.7.Πληροφορίες που συλλέγουμε από άτομα που εκπροσωπούν οργανισμούς, όπως:
- Στοιχεία επικοινωνίας ατόμων που εργάζονται για οργανισμούς.
- Άλλες προσωπικές πληροφορίες σχετικά με τέτοια άτομα.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες, μεταξύ άλλων για:
- Να χτίσουμε σχέσεις με άλλους οργανισμούς.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
Όσο διάστημα υπάρχει εργασιακή σχέση και μέχρι 2 χρόνια μετά τη λήξη της.
2.8. Πληροφορίες που μας παρέχετε κατά την υποβολή αίτησης για δουλειά:
- Εργασία, όνομα, επώνυμο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, αριθμός τηλεφώνου.
- Τοποθεσία, βιογραφικό.
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για:
- να αξιολογήσουμε την αίτησή σας για δουλειά
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
24 μήνες από την ημερομηνία υποβολής μετά την παροχή της συναίνεσής σας.
2.9.Χρηματοοικονομικές πληροφορίες όπως:
- Τιμολόγια, πληροφορίες μισθοδοσίας, στοιχεία πληρωμής, τραπεζικές πληροφορίες
Πώς τα χρησιμοποιούμε:
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για να προετοιμάσουμε τα οικονομικά μας αποτελέσματα, να πληρώσουμε τους φόρους μας και να διαχειριστούμε τις υποχρεώσεις μας απέναντι σε συνέταιρους, πελάτες, προμηθευτές, υπεργολάβους, άλλους επεξεργαστές και Φορολογικές και άλλες αρχές. Ενδεχομένως να μεταφέρουμε αυτές τις πληροφορίες στους ελεγκτές μας ή στις Αρχές.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
6 έτη και άλλα 6 έτη εάν το ζητήσουν οι αρχές.
2.10.Εικόνες και βίντεο από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV)
Πώς τα χρησιμοποιούμε:
Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για να εξασφαλίσουμε τις εγκαταστάσεις μας και να παρέχουμε ασφάλεια σε εσάς και τους εργοδοτούμενους μας.
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
30 ημέρες
2.11. Εγγραφές τηλεφωνικού κέντρου
Πώς τα χρησιμοποιούμε:
Πραγματοποιούμε φωνητική εγγραφή προκειμένου να παρέχουμε καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης και να αναφερθούμε στην παραγγελία σας σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με την παραγγελία
Πόσο καιρό τα διατηρούμε:
72 ώρες
- Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων (Γιατί συλλέγουμε και πόσο καιρό κρατάμε τα προσωπικά σας δεδομένα)
- Συλλέγουμε και χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για διάφορους λόγους. Χρειαζόμαστε ορισμένες πληροφορίες για να συνάψουμε και να εκτελέσουμε τη σύμβασή μεταξύ μας - για παράδειγμα τα στοιχεία επικοινωνίας και πληρωμής.
- Ορισμένες πληροφορίες επεξεργασίας απαιτούνται από το νόμο λόγω των υποχρεώσεών μας για την καταπολέμηση της απάτης ή για το δημόσιο συμφέρον, όπως η επαλήθευση της ταυτότητας των πελατών μας.
- Επεξεργαζόμαστε ορισμένες πληροφορίες επειδή δώσατε τη συγκατάθεσή σας, η οποία μπορεί να ανακληθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσω ηλεκτρονικού αιτήματος που αποστέλλεται στο σημείο επαφής που καθορίζεται παρακάτω.
Άλλες δεδομένα που συλλέγουμε επειδή έχουμε νόμιμα επιχειρηματικά συμφέροντα, όπως για παράδειγμα:
- Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες μας χρησιμοποιούν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και της ιστοσελίδας μας.
- Κατανόηση και ανταπόκριση στα σχόλια των πελατών.
- Έρευνα και ανάλυση των υπηρεσιών που θέλουν οι πελάτες μας.
- Βελτίωση των υπηρεσιών μας.
- Λήψη πληροφοριών από άλλους φορείς της ομάδας μας σχετικά με τους κοινούς πελάτες.
- Κατανόηση του είδους των προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράζουν οι πελάτες μας και του τρόπου χρήσης τους.
- Εξατομίκευση των προσφορών μας, ώστε να είμαστε σε καλύτερη θέση να παρέχουμε προσφορές και ιδέες σχετικές με εσάς.
- Διατήρηση δημόσιου προφίλ τόσο στα παραδοσιακά όσο και στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
- Παροχή ασφάλειας στην επιχείρησή μας και με όποιους εμπορευόμαστε ή
- Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με πωλητές, συνεργάτες και άλλες εταιρείες και αντιμετώπιση ατόμων που εργάζονται για αυτούς.
- Θα διατηρήσουμε τις πληροφορίες σας για όσο χρονικό διάστημα είναι απαραίτητο, όπως περιεγράφηκε πιο πάνω. Ο χρόνος θα εξαρτηθεί από παράγοντες όπως το εάν εκκρεμούν αγορές ή διατηρείται λογαριασμό ή εάν έχετε πρόσφατα εξασφαλίσει τις προσφορές μας.
Άλλες χρήσεις
- Νομικές απαιτήσεις
Τα προσωπικά σας στοιχεία μπορούν επίσης να υποβάλλονται σε επεξεργασία εάν είναι απαραίτητο, κατόπιν εύλογου αιτήματος, από μια νομική ή ρυθμιστική αρχή, όργανο ή οργανισμό ή για την υπεράσπιση νομικών αξιώσεων. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα σχετίζονται με έρευνα ή αξίωση θα συνεχίσουν να αποθηκεύονται μέχρι να επιλυθούν πλήρως τα ζητήματα που εκκρεμούν.
- Διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων (Πληροφορίες που μοιραζόμαστε)
Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδεχομένως να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε υπαλλήλους, εξωτερικούς συνεργάτες και σε άλλα μέρη.
Με τη συγκατάθεσή σας, ενδέχεται να μοιραστούμε πληροφορίες σχετικά με εσάς με άλλα μέλη της ομάδας μας (PH HELLAS I.K.E.), ώστε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.
Μπορούμε επίσης να μοιραστούμε τις πληροφορίες σας με συγκεκριμένους εξωτερικούς συνεργάτες ή παροχείς υπηρεσιών μόνο όταν είναι απαραίτητο να εκτελέσουμε μια σύμβαση ή είμαστε νομικά υπόχρεοι.
Οι προμηθευτές και οι παροχείς υπηρεσιών μας θα πρέπει να πληρούν τα πρότυπά μας για την επεξεργασία των πληροφοριών και την ασφάλεια. Οι πληροφορίες που τους παρέχουμε, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σας, θα παρέχονται μόνο σε σχέση με την εκτέλεση της συγκεκριμένης επεξεργασίας και σκοπού και για κανένα άλλο λόγο.
Μπορούμε επίσης να μοιραστούμε τις πληροφορίες σας με συγκεκριμένα τρίτα μέρη. Αυτό θα το κάνουμε είτε όταν λάβουμε τη συγκατάθεσή σας είτε γιατί είναι απαραίτητη η διαβίβαση για την παροχή προϊόντων ή υπηρεσιών σε εσάς. Αυτά περιλαμβάνουν τους οργανισμούς αναφοράς πιστώσεων, τις βάσεις δεδομένων για την καταπολέμηση της απάτης, τους οργανισμούς προσυμπτωματικού ελέγχου και άλλους συνεταίρους με τους οποίους συνεργαζόμαστε. Εάν δεν είμαστε σε θέση να μοιραστούμε πληροφορίες με συγκεκριμένους συνεργάτες τρίτων που βρίσκονται επίσης στο σύστημα ανταμοιβής μας, ενδεχομένως να μην είμαστε σε θέση να προσφέρουμε την υπηρεσία αυτή.
Τα προσωπικά σας στοιχεία μπορούν να μεταβιβαστούν σε οργανώσεις τρίτων σε ορισμένες περιπτώσεις:
- Εάν συζητάμε για την πώληση ή τη μεταφορά μέρους ή του συνόλου της επιχείρησής μας - οι πληροφορίες μπορούν να μεταφερθούν σε μελλοντικούς αγοραστές υπό κατάλληλους όρους ως προς την εμπιστευτικότητα.
- Αν είμαστε σε αναδιοργάνωση ή πωληθούμε, οι πληροφορίες μπορούν να μεταβιβαστούν σε έναν αγοραστή ο οποίος μπορεί να συνεχίσει να σας παρέχει υπηρεσίες.
- Εάν απαιτείται από το νόμο ή από οποιονδήποτε ρυθμιστικό κώδικα ή πρακτική που ακολουθούμε ή αν μας ζητηθεί από οποιαδήποτε δημόσια ή κανονιστική αρχή - για παράδειγμα την Αστυνομία.
- Εάν υπερασπιζόμαστε μια νομική απαίτηση, οι πληροφορίες σας μπορούν να μεταβιβαστούν όπως απαιτείται σε σχέση με την υπεράσπιση της αξίωσης.
Τα προσωπικά σας δεδομένα μπορούν να κοινοποιηθούν εάν γίνει ανώνυμα και συγκεντρωτικά, δεδομένου ότι σε τέτοιες περιπτώσεις οι πληροφορίες παύουν να είναι προσωπικά δεδομένα.
5.Που μεταφέρονται τα προσωπικά δεδομένα:
Όταν κοινοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα, αυτές μπορεί να μεταφερθούν εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου ως αυτό ορίζεται στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.
Η διαβίβαση των δεδομένων αυτών διέπεται από σύμβαση που περιλαμβάνει τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες (SCCs) που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Θα μεταβιβάσουμε δεδομένα μόνο σε δικαιοδοσίες εκτός του πεδίου εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (GDPR), όπου εφαρμόζονται οι κατάλληλες διασφαλίσεις.
6.Δικαιώματα σε Σχέση με τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα στο πλαίσιο της ΕΕ (Τα δικαιώματα σας):
Τα κατωτέρω αποτελούν τα δικαιώματα που κατέχετε σύμφωνα με της πρόνοιες του Κανονισμού και της ισχύουσας νομοθεσίας αναφορικά με τα ΔΠΧ:
(Λάβετε, ωστόσο, υπόψην σας ότι τα δικαιώματα αυτά δεν είναι απόλυτα και σε ορισμένες περιπτώσεις υπόκεινται σε προϋποθέσεις, όπως ορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία)
- Δικαίωμα πρόσβασης: Μπορείτε να ζητήσετε πρόσβαση στα δεδομένα σας.
- Δικαίωμα Διόρθωσης: Έχετε το δικαίωμα να απαιτήσετε τη διόρθωση τυχών ελλιπών ή/και ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που διατηρούμε για εσάς.
- Δικαίωμα στη Λήθη: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαγραφή των ΔΠΧ,
- Δικαίωμα Εναντίωσης – Έχετε δικαίωμα να αντιταχθείτε στην επεξεργασία ΔΠΧ
- Δικαίωμα Περιορισμού της Επεξεργασίας: Διατηρείτε το δικαίωμα να ζητήσετε περιορισμό της επεξεργασίας ΔΠΧ, ούτως ώστε να μην επεξεργαζόμαστε πλέον τις συγκεκριμένες πληροφοριές.
- Δικαίωμα στη Φορητότητα – Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε τη διαβίβαση των δικών σας ΔΠΧ, τα οποία μας έχετε παράσχει, σε μορφή που έχει δομή, χρησιμοποιείται ευρέως και μπορεί να αναγνωσθεί από μηχανή και, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, έχετε το δικαίωμα αποστολής των πληροφοριών αυτών σε κάποιον άλλο οργανισμό, εφόσον η διαβίβαση αυτή είναι τεχνικά εφικτή.
- Δικαίωμα Εναντίωσης στην Αυτοματοποιημένη Ατομική Λήψη Αποφάσεων, περιλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ: Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε να μην υποβληθείτε σε καμία απόφαση που λαμβάνεται αποκλειστικά βάσει αυτοματοποιημένης επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ, αν αυτή η απόφαση έχει νομικές ή παρόμοιες σημαντικές επιπτώσεις σε εσάς.
- Δικαίωμα απόσυρσης συγκατάθεσης: Στις περιορισμένες περιπτώσεις κατά τις οποίες έχετε ενδεχομένως παράσχει τη συγκατάθεσή σας για την περισυλλογή, επεξεργασία και μεταφορά ΔΠΧ για συγκεκριμένο σκοπό, έχετε το δικαίωμα να την αποσύρετε ανά πάσα στιγμή.
- Επιπλέον των ανωτέρω, έχετε το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας στην αρμόδια εποπτεύουσα αρχή, αν θεωρείτε ότι η από μέρους μας επεξεργασία των Προσωπικών σας δεδομένων παραβαίνει την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
- Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας
Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την πολιτική προστασίας δεδομένων, επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: dpo
8.Υποβολή Παραπόνων:
Εάν δεν είστε ικανοποιημένος/η με το χειρισμό των δικών σας ΔΠΧ από την PH HELLAS ή πιστεύετε ότι οι απαιτήσεις του Κανονισμού ενδέχεται να μην τηρούνται πλήρως, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων της PH HELLAS. Έχετε επίσης το δικαίωμα να υποβάλλεται καταγγελία στην αρμόδια εποπτική αρχή
Aρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΧ)
https://www.dpa.gr/
Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, Τηλέφωνο: 210 6475600, E-mail: contact@dpa.gr
Αλλαγές στην πολιτική
Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε την παρούσα Πολιτική ανά πάσα στιγμή, δημοσιεύοντας την αναθεωρημένη (αναλυτική) πολιτική στην Ιστοσελίδα μας. Συνιστάται να ελέγχετε κατά περιόδους την Πολιτική αυτή, ώστε να ενημερώστε για τον τρόπο κατά τον οποίο χρησιμοποιούμε και προστατεύουμε τα Προσωπικά σας δεδομένα.
Άλλες πολιτικές
- Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies που αναγνωρίζουν το πρόγραμμα περιήγησης ή τη συσκευή σας. Συλλέγουν και αποθηκεύουν πληροφορίες όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας [ή την εφαρμογή] σχετικά με τον τρόπο χρήσης της.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα cookies, τους τύπους cookies που χρησιμοποιούμε και τον τρόπο χρήσης τους, παρακαλούμε δείτε την Πολιτική Cookie.
- Θέσεις εργασίας
Δεσμευόμαστε να διατηρούμε την αίτησή σας για εργασία ασφαλή και εμπιστευτική.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγουμε και τον τρόπο με τον οποίο τις χρησιμοποιούμε τις αιτήσεις εργασίας, παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων αιτήσεων της εταιρείας μας.
Τελευταία ενημέρωση της πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων: 09 Δεκεμβρίου 2024.